Forum du serveur du Commandant Thor Index du Forum Forum du serveur du Commandant Thor
La communauté du serveur Cdtthor se rassemble ici :)

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

[ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum du serveur du Commandant Thor Index du Forum -> Commandant Thor -> Recrutement : ON
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Xx-->seriel<--xX
Nouveau joueur

MessagePosté le: Sam 7 Juin - 13:10 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

Bonjour a toutes et a tous

Bon voilà je me présente pour une candidature MJ et je tiens à vous faire part de mes expériences alors voilà je commence :

IRL : je m’appelle Louis je vis a Tourcoing près de Roubaix dans le 59 et j’ai 13 ans mes hobbies wow et le tennis.

IG : donc j’ai joué a peu près 1,5ans sur officiel et tout le reste sur privé (je joue a wow depuis sa sortie) sur officiel j’ai 3 lvl 70 voleur guerrier et chassou.
Mes expériences en tant qu’MJ déjà les postes que j’ai eu : co-créateur d’un serveur admin/prog d’un serveur et anim d’un serveur donc voila je suis imaginaire donc pour les évents je considère ca bien et je me débrouille en tout ce qui est prog etc.
Je connais pas mal de commande MJ

Le lundi à peu près de 18H45 à 20H
Le mardi de 20H25 a 23H a peu près
Le mercredi toute la matinée + de 17H30-20H
Le jeudi 18H45 à 19H30 ensuite 20H15-20H45
Le vendredi quand je n’ai pas cours le lendemain je me débrouille pour jouer que le soir c'est-à-dire 20H30-23H et quand j’ai cours le lendemain entre 19H et 21H avec une pause dîner
Le WE presque tout le temps J

Donc voila j’espère que ca vous a convaincu et j’attends votre décision (quand je dis vous admin et co-admin

Mes motivations : franchement j’aimerais ader les joueurs le serveur et les admins a tout améliorer et puis franchement je pense que j’ai des idées assez sympas niveau events ^^ genre labyrinthe marathon course de piscine et puis bien d’autres qui me viendront a la tête J donc voila mes motivations

AAA et puis j’oublier le plus important

ENJOY !!! J ^^

Publicité

MessagePosté le: Sam 7 Juin - 13:10 (2008)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Ato
Administrateur

MessagePosté le: Sam 7 Juin - 13:34 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

Bonzour a toua, malgré une bonne présentation, l'age minimum n'est po respecté ça sera non desole :/

Altaïre
Administrateur

MessagePosté le: Sam 7 Juin - 13:47 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

Moi sa candidature en tant que MJ j'aime bien !
Ato , il faut qu'on discute . . . Notre ami m'a l'air d'avoir pas mal d'exp.
Mr. Green

PS: Il aurait pu dire aussi qu'il avait 20 ans et on y aurait vu que du feu. . .  Mort de Rire

Drashka
Administrateur

MessagePosté le: Sam 7 Juin - 14:30 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

J'dis pas nan.

Citation:
 imaginaire
Sans déconner ? Tu n'existes pas ? Tu serais une vision ? olol ! Désolé trait d'humour pourri sur le mot mal employé Smile

Donc sur offi tu es allez jusqu'a ou en pve toussa ?
On s'en fout un peu mais c'est pour savoir si on peut avoir confiance en tes 3 présumés 70 =) C'est vite fait de s'inventer des persos. Je dis pas que c'est ton cas mais prudence est mère de sûreté hein Wink

Xx-->seriel<--xX
Nouveau joueur

MessagePosté le: Lun 9 Juin - 16:18 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

zalut zalut je voulais juste préciser je pense que je l'ai pas mi mais ca fait a peu près 6 mois que mon serveur a fermé donc faudrait voir si j'ai pas perdu certaines choses

Perso je prefererais que j'ai une phase test car me mettre MJ direct ne serais pas énormément raisonnable pour moi ^^ car je pense que j'ai perdu quelques capacités

mais sinon en fait j'ai un super addon pour MJ (Mangadmin)

Cordialement

Xx-->seriel--<xX

Ato
Administrateur

MessagePosté le: Lun 9 Juin - 16:34 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

Poulp^^

Bon ben je pense que ça sera bon pour une periode de test comme tout le monde :p

On passe en 2.4.2 ce soir et on vois pour toua :d

Drashka
Administrateur

MessagePosté le: Lun 9 Juin - 18:15 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

Ben toute facon que tu le veuilles ou non tu aurais eu une période de test ^_^

Encore heureux que t'as mangadmin a moins que tu sois une super base de donnée qui connait tout les id (ok ya lookup item mais mangadmin est quand meme bien pratique ^^)

Ato
Administrateur

MessagePosté le: Dim 15 Juin - 22:43 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

Pris pour une période de test ^^

Xx-->seriel<--xX
Nouveau joueur

MessagePosté le: Sam 5 Juil - 21:17 (2008)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

Alors maintenant ca va bientot faire 1 mois donc si vous vous êtes concertés entre vous je voudrais savoir si je suis admis pour de bon ou pas

cordialement

Xx-->seriel<--xX

caoxueer1r
Nouveau joueur

MessagePosté le: Ven 7 Aoû - 07:16 (2009)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

When I was a new mommy, I invented a quiet little signal, two quick hand squeezes, that grew into our

family’s secret “I love you.”

Long before she could debate the merits of pierced ears or the need to shave her legs, my daughter,

Carolyn, would toddle next to me clasping my finger for that much-needed support to keep her from

falling down.archlord gold,

Whether we were casually walking in the park or scurrying on our way to playgroup, if Carolyn’s tiny

hand was in mine, I would tenderly squeeze it twice and whisper, “I love you.” Children love

secrets, and little Carolyn was no exception. So, this double hand squeeze became our special secret.

I didn’t do it all the time - - just every so often when I wanted to send a quiet message of “I love

you” to her from me.
archlord power leveling,
The years flew by, and Carolyn started school. She was a big girl now, so there was no need for little

secret signals anymore... or so I thought.

It was the morning of her kindergarten class show. Her class was to perform their skit before the

entire Lower School, which would be a daunting experience. The big kids - - all the way to sixth grade

- - would be sitting in the audience. Carolyn was nervous, as were all her little classmates.

As proud family and friends filed into the auditorium to take their seats behind the students, I saw

Carolyn sitting nervously with her classmates. I wanted to reassure her, but I knew that anything I

said would run the risk of making her feel uncomfortable.
archlord gold,
Then I remembered our secret signal. I left my seat and walked over to her. Carolyn’s big brown eyes

watched each of my steps as I inched closer. I said not a word, but leaned over and took her hand and

squeezed it twice. Her eyes met mine, and I immediately knew that she recognized the message. She

instantly returned the gesture giving my hand two quick squeezes in reply. We smiled at each other,

and I took my seat and watched my confident little girl, and her class, perform beautifully.

Carolyn grew up and our family welcomed two younger brothers, Bryan and Christian. Through the years,

I got more experienced at the mothering game, but I never abandoned the secret “I love you” hand

squeeze.archlord power leveling,

Whether the boys were running on the soccer field for a big game or jumping out of the car on the day

of a final exam, I always had the secret hand squeeze to send them my message of love and support. I

learned that when over-sentimental words from parents are guaranteed to make kids feel ill at ease,

this quiet signal was always appreciated and welcomed.aoc gold,

Three years ago, my daughter married a wonderful guy. Before the ceremony, while we were standing at

the back of the church waiting to march down the aisle, I could hardly look at my little girl, now all

grown up and wearing her grandmother’s wedding veil, for fear of crying.

Saying I Love You

ailj168
Nouveau joueur

MessagePosté le: Jeu 15 Juil - 05:30 (2010)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

If you’ve been trying to improve your life with the help of ‘self improvement information’ and have gotten little to no results, you’re not alone…

In fact, most people who try self improvement resources fail to get the promised results.

I’m going to give you one important step and a few simple rules to follow, in order to finally use self help resources to greatly improve your life.
cheap wow gold,
But first – why does this happen…wow gold

You read a book that promises to improve your life in some way (or transform it altogether). In the best case you get excited for a few days, but then everything goes back to normal…

Nothing’s changed and you either give up on ‘self improvement’, or move on to the next thing – another book, another recording or another seminar.
Eve isk,
Let’s face it, Eve isk sometimes you don’t even read the whole book, or listen to that recorded seminar or that “self hypnosis audio” that you got.

I’m talking about either lack of motivation and self discipline or lack of clarity and focus (or a combination of those). Think about it…
ffxi gil,
Who needs “productivity tips” more than a ‘chronic procrastinator’?ffxi gil

Bottom line – self improvement hasn’t worked for you because you just weren’t ready for it. But that’s about to change…
wow power leveling,
First, wow power leveling you must take this crucial step…

Create the Habit of Self Improvement

Decide on a time (and maybe a place) for daily ‘self improvement sessions’. Start with something you can commit to, even just 15 minutes a day.
buy wow gold,
In those sessions you can write and read you goals, wow gold meditate, listen to hypnosis audios or even do some Yoga exercises. It doesn’t really matter…

At least at first what matters most is not what you do in your sessions, but that you actually do them on a daily basis, so they become part of your life – a strong habit.

Do it for at least 30 days and you’re on the right track. Then you can raise the bar a little – either increase the length of your sessions, ad another daily session, or decide on new things that you’d do in your sessions.
wow power leveling,
NOTE: wow power leveling If you already spend a lot of time reading or listening to self help material, don’t waste your “self sessions” doing the same thing. Instead – focus on taking action on the information you learn from all those resources.

The Rules for Getting the Most Out of Self Improvement Programs

My personal experience shows that good self improvement resources can really help you change your life for the better… if you follow these ‘rules’…

Self Improvement: Programs to Make Your Life Better

simann
Nouveau joueur

MessagePosté le: Ven 12 Nov - 10:25 (2010)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX Répondre en citant

Wow power leveling
The official World of Warcraft site has been updated with a look at Archaeology, a new profession coming when Cataclysm launches. Other new professions include Cooking, First Aid and Fishing. Archaeology, as its name implies, involves seeking out that which was lost and trying to complete artifacts for unique item rewards Wow power leveling.
wow power leveling
Completing the rarer artifacts can reward the Archaeologist with unique items, including epic-quality weapons, mounts, and non-combat pets. In addition to the normal artifact fragments used to finish all research projects, special fragments called keystones can also be found by higher-level players wow power leveling.
world of warcraft power leveling
These fragments are valuable to all Archaeologists because they count as five normal fragments for most research projects, and they can be freely sold and traded. Archaeologists of exceptional skill can also use keystones to grant benefits to their friends in high-end raid instances world of warcraft power leveling.
world of warcraft power leveling
Blizzard Entertainment has released the minimum and recommended system specifications for the World of Warcraft expansion, Cataclysm. The specs ramp up the minimum computer needs a bit from where they stand now. Cataclysm is set to launch on December 7th so be sure your computer hits the mark world of warcraft power leveling.

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 01:08 (2018)    Sujet du message: [ en test ]Hello Hello c'est Xx-->seriel<--xX

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum du serveur du Commandant Thor Index du Forum -> Commandant Thor -> Recrutement : ON Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated Blizzard Entertainment.