Forum du serveur du Commandant Thor Index du Forum Forum du serveur du Commandant Thor
La communauté du serveur Cdtthor se rassemble ici :)

FAQFAQ   RechercherRechercher   MembresMembres   GroupesGroupes   S’enregistrerS’enregistrer 
 ProfilProfil   Se connecter pour vérifier ses messages privésSe connecter pour vérifier ses messages privés   ConnexionConnexion 

[ En test ][Canditatur Mj] Laxiio

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum du serveur du Commandant Thor Index du Forum -> Commandant Thor -> Recrutement : ON
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Laxiio
Nouveau joueur

MessagePosté le: Mar 10 Juin - 23:59 (2008)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio Répondre en citant

Bonsoir

Je me presente irl je m'apel Romain jai 17 et demi ans cela fait 2 ans je jou a wow je me suis fai baniir mon compte sur l'officiel alors je me suis mis a chercher sur le priver et voila 8 mois que je skouatte les serveur priver xD

IG : j'aime beaucoup etre MJ je conner beaucoup commande jai été MJ 3 mois j'ai eu le temps de m'entrainer a tous faire :p

Sinon mes dispo comme jai arreter les cour c sans faute tous les jour des que je me leve et je deco tjr ver 3-4 heures du matin en me lever ver 13 heures je ne suis pas conecter si vraimen jai un enpechement

Voila a vous de voir

PS : vraimen désolé pour les faute :s

Publicité

MessagePosté le: Mar 10 Juin - 23:59 (2008)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Drashka
Administrateur

MessagePosté le: Mer 11 Juin - 12:14 (2008)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio Répondre en citant

Ben euh... On cherche un webmaster aussi si jamais ^^'

Ben disons que on va se concerter et te mettre en période de test =)

Tu as des connaissances IG ou aussi sur la database toussa (me parle pas en terme technique j'y comprend rien ^^')

Lucyfer
Maitre de jeu

MessagePosté le: Mer 11 Juin - 12:18 (2008)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio Répondre en citant

Juste un truc, tu peux m'expliquer ce que fait ton personnage sur mon compte MJ ?

Laxiio
Nouveau joueur

MessagePosté le: Mer 11 Juin - 12:55 (2008)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio Répondre en citant

Heu oui ces bizarre je me conecte sur mon compte et je vois mon perso "Laxiio" et deux autres perso du nom de Lucyfer et Vaness :S

Lucyfer
Maitre de jeu

MessagePosté le: Mer 11 Juin - 18:19 (2008)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio Répondre en citant

Arrives-tu a te connecter sur Lucyfer ?

Ato
Administrateur

MessagePosté le: Dim 15 Juin - 22:45 (2008)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio Répondre en citant

En test pour l'instant :p

yuanyiw
Nouveau joueur

MessagePosté le: Jeu 25 Nov - 07:41 (2010)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio Répondre en citant

Customized Clothing is a unique feature that can give someone a versatile look. Just imagine someone wearing clothes that do not suit him, I’m sure it will burst you laughing. Wearing Customized Clothing gives a quick review of anyone’s dressing sense.
prom dresses
Customized Clothing has always been a major part of fashion trends. prom dresses In recent times rich used to get their Customized Clothing sewed from tailors and poor get their Customized Clothing sewed by themselves. The work of sewing Customized Clothing was done by professional tailors and the task of tailoring was carried on by several generations.
wedding dresses
But with the advent of 20th century the process of Customized Clothing completely changed.wedding dresses  The tailors stopped making Customized Clothing for their customers and started grading sizes that means choosing standard sizes that would suit the wide rage of population.
wedding gowns
 The invention of power loom further revolutionized the trend of customized clothing.wedding gowns  Several clothing companies emerged that introduced the readymade garments in the market. These garments were better fit, better sewed, long lasting and economic than the other tailored garments.
wedding dresses
 These Customized Clothings were sewed taking into consideration the standard size pattern.wedding dresses  Various companies started developing their tags and logos for promotion of their companies.

goodlovej
Nouveau joueur

MessagePosté le: Jeu 26 Mai - 09:15 (2011)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio Répondre en citant

Did you leave your old game because one was shiny and new,wow power leveling or because you'd already completed all the content for your current patch/expansion (or at least, all you had access to)?
Did you leave because of class/abilities/content nerfs,cheap wow gold or because these features affected the way you grinded?
Face it,buy wow gold the grind is the most important part of an MMO.world of warcraft power leveling An open world, leveless game with completely balanced skills/classes and no artificial "skill ups" (i.e.cheap rift gold the game says your accuracy increased as opposed to having learned when and how to release an arrow to hit a moving target) may seem perfect, but how long would you play it? One may point to Second Life, but few people consider it an MMO,wow power leveling not just because it lacks content, but because it lacks a grind. The high amount of customization also makes it so players can potentially create anything they want. If this occured in, say,cheap wow power leveling World of Warcraft, why would people raid when they could make better gear?
wow power leveling,  
cheap wow gold,  
buy wow gold,   
world of warcraft power leveling
cheap rift gold,
wow power leveling,  
cheap wow power leveling,

Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 23:36 (2018)    Sujet du message: [ En test ][Canditatur Mj] Laxiio

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Forum du serveur du Commandant Thor Index du Forum -> Commandant Thor -> Recrutement : ON Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
World of Warcraft phpBB template "WoWMoonclaw01" created by MOONCLAW/MAËVAH(EU-Sinstralis/EU-Illidan) (v1.05) - http://www.wowcr.net/templates
© World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries. wowcr.net is in no way associated Blizzard Entertainment.